• dle 10.2
  • ,
  • наши фильмы
  • Реєстрація    Вхід
    Авторізація
    » » Неполитические новости с кулуаров Украинского Парламента

    Неполітичні новини з кулуарів Українського Парламенту

    Категорія: Без комментариев, Без коментарів
    Неполитические новости с кулуаров Украинского Парламента

    Хто інформує на зливних баках Ради?!
    Чи буде лисиця із куркою? Безумовно, так, - вважають парламентські журналісти, які досліджують черговий конфлікт радівського телеканалу. Останнім часом, свої думки вони частіше висловлюють в оригінальний спосіб – залишають листівки у жіночих туалетах ВР України. Мабуть, вважають, що таким чином, інформація швидше дійде до парламентарів, оминаючи запроваджену цензуру. Ось зміст листівки, прикріпленої до зливного бака на восьмому поверсі вулиці Садової – 3-А. Якраз там, де розташовано офіс телеканалу «Рада». Аналогічні папери знаходили у кулуарах ВР України на Грушевського – 5.
    Зміст листівки:
    В черговий раз репутацію цього інформаційного корупціонера та замовного вісника політичних ідей, намагається врятувати невідомий покровитель. Крадію, який махлює з державними тендерами Нацрада з питань телебачення і радіо мовлення дістається Джек пот!
    Державне підприємство парламентський телеканал «Рада» відомо країні не тільки своїм однобоким та непрофесійним медіа продуктом. Воно - ширма для нечистих на руку ділків, бездарів та застарілих і бляклих панянок ефіру. В кримпленових сукнях 70-х років, у бабусиних спідницях та кофтинах, вони нав’язують своїм студійним опонентам стереотипи часів екс президента Януковича та свої особисті, хворі на голову, уподобання. Тож, керівництво телеканалу постійно міняється. Одні грабіжники звільняють свої крісла іншим, до слушного часу.
    «Рада» - найзручніший інструмент для відмивання корупційних коштів чиновників Апарату ВР України. 2017 рік не виняток! Приміром, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила зобов'язати ДП "Парламентський телеканал "Рада" відмінити процедуру закупівлі", - оголошено на засіданні колегії АМКУ. Також зазначено, що рішення набирає чинності з моменту його проголошення і може бути оскаржено в суді в порядку, передбаченому законом.
    Нагадаємо, що цей тендер був заблокований 3 жовтня на підставі скарги ТОВ "Комтел".
    У скарзі було зазначено, що телеканал виписав тендерні умови під конкретного переможця. Зокрема, мова йде про порушення п. 3 ст. 5 закону України "Про публічні закупівлі", у якому йдеться про те, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а також п. 4 ст. 22, в якому сказано про те, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію.
    Телеканал "Рада" є державним підприємством і підпорядковується апарату Верховної Ради. З листопада 2014 року його очолює Володимир Лех. Останній не має навіть журналістської освіти. Навчається у Поплавського. Заробляє 20 тисяч гривен щомісяця і тримається за своє крісло зубами. Адже є за що триматися. Де б звичайний український гей із Тернопільщини міг би так легко заробити за рік майже 200 тисяч гривен та 4 тисячі євро. Це згідно його декларації.
    До того ж, помічник регіонала – колишнього очільника Тернопільщини непогано влаштувався в інформаційному таборі активістів Майдану!!! Натомість, термін дії його контракту на телеканалі «Рада» вже сплив. Кажуть, бігав до самої Ірини Луценко, прохав замовити слово перед Парубієм. Дама обіцяла за певні інформаційні дивіденди. Хто знає, кого і коли їй ще доведеться оббілювати…продовжувати ж, контракт із скандальним геєм спікер не має намірів, бо є інші кандидатури на посаду директора телеканалу. Розклад такий: Шевчук – Климчук, Нацрада – Герасимюк, «Рада» - Кожемякіна і хтось невідомий із БПП. Десь невідомими коридорами ВР України вештається злодійка Глушенок та приїздив із Карпат вирішити це питання на свою користь сам пан Орловський – перший засновник інформаційної корупції в стінах парламенту. Комусь же мають дістатися щедрі дивіденди на розвиток кишенькового рупору. Адже, 9 листопада парламентський телеканал «Рада» несподівано переміг у конкурсі Національної ради з питань телебачення і радіомовлення на вільне місце в загальнонаціональному цифровому мультиплексі МХ-5. Цікаво, кому цього разу дістанеться золота рибка – тернопільським чи вінницьким пацанам?! А може команді рошенівських смаколиків...
    Парася з БПП
    Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
    Написать комментарий
    Ваше Имя:
    Ваш E-Mail:
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вставка лінкуВставка захищеного лінку Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлеру
    Введите код: